maandag 21 februari 2011

Leuke kaarten !


Eindlijk kunnen we jullie weer verblijden met een paar leuke kaarten van Suus. Bij mij ( hanny )staat het kaarten maken even op een laag pitje. Ik moet eerst weer een voorraadje aanleggen . Ik was bezig met een scrapalbum en wist niet dat het zoveel werk was.  Mijn dochter Charlene werd namelijk 30 en dat wilde ik in een album vastleggen. Dat gaat dus zomaar niet ik moest oude dia's inscannen foto's inscannen . En dan alles bewerken en af laten drukken. Daarna weken lang knippen en plakken. Nou weken het zijn maanden geworden. Maar het resultaat was geweldig Succesvol.  Zal jullie binnenkort wat paginna's laten zien hier.  Maar Suus gaat gelukkig stug door Met kaarten maken . Het zijn echt weer plaatjes geworden. Deze twee lente kaarten zijn uit de hobbydols nr. 62. Met dit koude weer word je hier toch vrolijk van.  De technieken zijn borduren en drie -d. Er zit weer heel wat werk in.

0 reacties:

Een reactie posten