maandag 23 januari 2012

Weer een nieuw jaar met nieuwe creaties !

Hallo allemaal, Het nieuwe jaar is al weer even in beweging. Laten we hopen dat  we  jullie ook in 2012  een flink aantal leuke creatieve dingen kunnen  laten zien ! Ik weet  dat de meeste van ons in januari altijd het goede voornemen hebben om te gaan lijnen.  Dus dacht ik laat ik jullie toch lekker maken met deze heerlijke taarten. Dit is weer eens wat anders dan de kaarten die jullie van ons gewend zijn.  Maar die komen er natuurlijk ook weer aan. Blijf ons volgen en we zullen jullie steeds op de hoogte houden van allerlei leuke kaarten en andere hobby knutselwerken. !
Deze taart heeft mijn oudste dochter Wendy gemaakt voor haar dochter Anna-Louise. Het is haar eerste creatie maar het is een prachtige prinsessentaart geworden. Hij was erg lekker moet ik zeggen en een groot succes bij onze kleindochter!

 De tweede taart die Wendy heeft gemaakt is voor de kerst zo als jullie wel kunnen zien. We waren allemaal bij mijn zoon uitgenodigd tweede kerstdag en als verrassing maakte ze deze taart. gevuld met heerlijke chocolade. hij was wederom verrukkelijk
Deze Dikkie Dik taart is voor Sarah-Lynn! Helemaal zelf gemaakt met vele uren werk is het een prachtig exemplaar geworden. Hij staat momenteel bij mij in de diepvries maar een zaterdag mogen we hem weer proeven dan is het weer feest. Wendy ik ben blij dat je begonnen ben met deze hobby alleen voor de lijn is het zeer slecht haha!

6 reacties:

Anoniem zei

Een mooie site met leuke onderwerpen.
Leuk te zien dat ook de kleine Anna louise nu al creatief is, al is ze maar de helft creatief dan de oudere, dan zal ze nog super creatief zijn.
Veel gezelligheid en Wendy je taarten zien eruit alsof ze zo in je mond terecht willen komen, mooi gemaakt, complimenten.

Groetjes, Christien en ga vooral zo door!

jokejk zei

Wat een mooie taarten en een leuke kaart
Zonde om de taart aan te snijden.
En het kaartje zou ik goed bewaren.
Knap gedaan door beide meisjes.

Gr...Joke

Bep zei

Wat een super leuke en mooie taarten heeft Wendy gemaakt zeg, zonde om aan te snijden, maar zal best lekker zijn.

Gr...Bep

Suhan zei

bedankt voor jullie lieve reactie's

gr..het hele team van suhan

Anoniem zei

Wat een leuke site met kaarten en wat kan Wendy mooie taarten maken .
Nog een fijne avond .
Groetjes Cisca

Anoniem zei

Joh wat een mooie taarten!! Complimenten voor Wendy!

Groetjes,

Marinda

Een reactie posten